doping, våld och bandidos

nånstans har några snutar gjort ett stort beslag av dopingpreparat. så kan det gå om man knarkar fel saker vid fel tillfälle. den statliga maffian borde nog göra en koll bland sina egna också. med tanke på hur vissa ser ut, och framförallt beter sig, ligger det nära till hands att misstänka otillåtna preparat. pissprov för snutar, således. ska porrbranschen undersökas för könssjukdomar ska banne mig polisen kollas för allt mellan himmel och jord.

nån annan som bör kollas är carl bildt. eller kalle bult som han heter i min umgängeskrets. gubben har bloggat och nån skrev nåt elakt i kommentarerna. därför är nu bult polisanmäld och riskerar straff. hans polare i konstitutionsutskottet ville nämligen inte granska ärendet… buhu. släng gubben i finkan så han får veta vad det är för samhälle han bygger. jobbar man för lundin petroleum är det ju skampåle och spöstraff som gäller. basta.

bloggande kan vara farligt. exempelvis kan chefen härskna till och ge dig sparken. det var vad som hände henrik mellström, en riktig hjälte. hans blogg kan läsas här.

ännu en idiot då. anders borg, svärjes finansminister, tycker att löneökningar är dåliga. jag blir så trött. om det är så hemskt ser jag fram emot att riksdagen, och regeringen, sänker sina egna löner. jävla parasiter. jag har inte valt borg. går det bra att inte betala då? kan jag reklamera riskdagen? frågor som ständigt snurrar i mitt huvud. ne, hoppa in i ringen så ska jag ge dig en omgång närhelst du vill. rikemansyngel.

dagens våldsskörd är att snuten anfallit bandidos. ja, det var väl bara en tidsfråga. på den här websidan kan man läsa lite om bandidos om man har lust. personligen hoppas jag att bandidos ger tillbaka. gärna i samarbete med hells angels. då kan vi vanliga människor bygga våra politiska projekt ifred, utan att grisarna stör oss.

för att avrunda… folk som stör en är jobbiga. speciellt när de inte lämnar nåt vettigt skäl, eller rentav inget skäl alls. och om de betett sig som svin. förklara ditt agerande. om polisen ringt bandidos och kommit över med några kalla pilsner kanske allt hade löst sig.

Kommentera

