wikipedia och sex

hamnade på engelska wikipedia när jag slösurfade nyss. oboy i ena handen, en ostmacka i den andra och vad får jag se? jo, en rätt hygglig lista på sexställningar. aptiten försvann tyvärr. ostmacka känns inte vidare sexigt just nu. icke desto mindre kunde jag inte sluta läsa. en som ska vara nåt alldeles speciellt är tydligen ”lateral coital position”, nåt jag inte tänker översätta. däremot står den numera på listan över ”saker jag ska göra innan jag dör” (mellan ”hoppa bungyjump” och ”bygg ett hus”).

en annan grej jag garvade en stund åt var artikeln om autofellatio, alltså att som kille suga av sig själv.

Bill Hicks, som förtjänar sitt namn med stora bokstäver, sa en gång

I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you’d be in this room alone right now… watching an empty stage.

verkar skojigare med autocunnilingus. dessvärre finns det ingen wikipediaartikel om det, men du som läser kan nog föreställa dig det hela utmärkt på egen hand.

nånting som däremot förtar all min sexlust är den här artikeln hos dagens nyheter. jag menar, vad fan. nån måtta får det vara. tjejer i all ära, men om nån får för sig att se ut som en smutsig hamster fylls jag snarast av medlidande. inget ont om hamstrar dock. nu menar jag inte att alla måste se ut som olika typer av modeller, vare sig killar eller tjejer. en kompis snackade en gång om ”manliga män och kvinnliga kvinnor”, vilket ledde till att vi nästan började slåss. nu, fem år senare, är stämningen fortfarande något tryckt ibland. ta alltså inte för lätt på det ämnet.

apropå saker att göra innan man dör. jag hittade den här sidan med sjysta icke-kristna tempel lite varstans i världen. snacka om att känna historiens vingslag när man ser sådana tempel. det är annat än de eländiga kyrkor som jag är så trött på. att stå på nån klippa och lyssna på tori amos, det verkar vara grejor. gärna med leonardo ci caprio som kramar en bakifrån. eller så gör jag som trivs med: på med slayer och springa tills jag kräks.

apropå att kräkas, jag fattar inte hur aftonbladet prioriterar på sin hemsida. fast det kommer jag nog aldrig att göra. det drar fan ihop sig till misstroendevotum (hoppas jag) mot regeringen för att nån minister klantat sig lite. samtidigt väljer idioterna viga förstaplatsen på hemsidan åt ytterligare en dokusåpa och uttagningen till densamma.

två killar som gillar varandra gifte sig i kanada, men i svärje anses de inte vara gifta. min blogg fokuserar oerhört mycket på män, jag vet, men det bli bättring på den fronten. i vilket fall är bara trams med partnerskapslagen. ge samkönade par samma rättigheter som heteroknullare. vem fan bryr sig? ja, utöver uniformsgrisar då, men de räknas ändå inte. killen på bilden har förresten bott ihop med den här snyggingen. ryktena säger att de manliga männen inte nöjde sig med att heila ikapp, de delade även säng. så sluta hyckla. det är OKEJ att gilla nån av samma kön som du själv, även om ni råkar se ut som bacon&ägg.

Kommentera

