en idiot mindre – more to go

snart är det dags att packa sig ut till salem och härja med nazisterna i år igen. att de aldrig ger sig. deras officiella anledning till att knalla omkring ute i stockholmsförorten är att en ung skinhead, daniel wretström, blev mördad där för några år sen. hemskt hemskt, men med tanke på hur saker utvecklat sig kan jag inte annat än skita i killen.

one down, more to go. bättre läge än såhär, när alla praktidioterna är samlade på samma ställe, får man bara en gång om året. förvisso brukar veckorna innan vara mer intressanta men ”whatever I get is fine by me” som en kompis sa häromdan.

humorribban för dagen är satt. läste att skalle-pers fru var målet i en mordkomplott. snabbt visade det sig vara en så kallad tidningsanka, det vill säga en förbannad lögn, när säpo:s helt fantastiska pressmeddelande kom ut. de skriver:

Ingen person är anhållen. Ingen förundersökning pågår. Ingen husrannsakan har skett i mannens bostad. Ingen person har transporterats till Huddinge rättspsyk av poliser i svarta luvor med förstärkningsvapen.

vilket är så klockrent att det nästan inte finns. en större sågning har jag inte sett på länge och klockan är inte ens lunch! hur kul kommer inte resten av dagen att bli? kan det ens bli bättre? ja, det kan det faktiskt! tack kina för att jag kan fortsätta skratta!

även om hotet mot kärringen tyvärr visade sig vara falskt går murvlarna givetvis loss på hotet mot politiker. nån sosse hänger på och gnäller om att nyamko sabuni, ni vet regeringens onkel tom-alibi som ska visa att de inte är rasister, inte ”gjort något åt situationen”. jag har en lösning, sossejävel. sluta fatta så värdelösa beslut (fast ibland kommer det nånting som väger upp lite)att folk hatar dig så kommer du inte behöva oroa dig. simple as that. det kanske bara är jag, men om jag var både hatad och hotad skulle jag ta mig en funderade på varför mitt uppträdande väcker de här känslorna.

ja, såvida jag inte var nazist. då står man tydligen över sånt.

WHAT!

2 kommentarer till en idiot mindre – more to go

  1. Dylan Klebold skriver:

    ”regeringens onkel tom-alibi som ska visa att de inte är rasister”

    Men vad ska visa oss att du som skriver så inte är rasist?

Kommentera

